Dem rätt orden

Det är så skönt att få ur sig alla tankar! Få höra sanningen är skit bra. Även att den ibland gör ont. Så måste man få höra den för att få upp ögonen! Ibland gör den onödigt ont. Att man inte lär sig. Gång på gång. Varför tror jag alltid gott om folk? Dem flesta har svårt att ändra sig. Vissa är grymt elaka. Vissa kan säga tomma ord. Vissa tänker inte på vad som händer efter dem har sagt orden. Vad den andra tänker. Jag är trött på lögnerna. Att ljuga någon rakt upp i ansiktet är det värsta jag vet! Jag är trött på den skiten och ska nu visa det!!  Så tack Nikki för alla ord och saningar!

Jag ställer mig upp och blir rak i ryggen och håller huvudet högt! Jag är en bättre människa och behöver inte ta denna skit. Så lätt var det!!!


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0