va gör alkoholen med en?

En sjukt jobbig helgpå jobbet inget roligt alls.. bara en massa folk och massa att göra.
men efter lördags stressen fick ja komm au till sandhems skogsro å njuta av umgänge med mina vänner god alkhol % dryck bad i jaccuci och god mat. Beckis fyllde år det firade vi där ute. 
Sen kom snälla syster och hämtade oss så vi kom in till Olerys. 
Och som alltid när jag har fått i miglite väl mycket av spritengör jag saker som jag inte borde. Men trordå att det är skit bra.. Ångrar det sjukt mycket men det finns ingen chans att få visa det. Å det är så himla jobbigt om bara någon kunde säga mig dom orden jag vill höra...
Orka va sådan toffel och sedan neka det.. Blir trött på detta. Varför måste man alltid va med killen som man inte ens e tillsammans med helatiden.

I dag e jag sjukt bakis. Men äntligen e jobbet slut för den här helgen. och nu ska jag bara njuta av att ja e ledig i kväll. Och i morgon blir det viktväktarna.. NU JÄVLAR ska de ner.
de eså jobbigt när man letar efter ensakoch aldrig hittar...

hejs svejs

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0