Trött

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt att jag inte e den bästa människan att umgås med just nu. Är väldigt trött arg och lessen det är väl den kära höst deppen som kommer nu.. Jag är nog ett monster på jobbet just nu..
Känns som allt kommer på en gång... Blev av med mobilen får inte tag på dom jag skulle ut med i dag för jag har inte deras nr och hittar det inte heller. och dom kan inte nå mig heller. men kanske e bäst det. 
Köpte en mobil i går. inte alls den jag ville ha. Men den va billig och det va en sony ericson kan ju inte ha någon annan.. Helst av allt vill jag ha min. Men som sagt det går nog inte. Jaja det är ju bara en mobil fast en mobil är min käraste så är det inte bara mobil för mig. Men har en nu i alla fall och har samma nr. Men kortet är spärrat än så jag vet inte när det ska hoppa i gång


Åt frukost buffe med mamma i dag på Johans så himla gott va det.. Sen gick vi till torget för att jag ville ha nya gardiner men fanns ingen ting. Gick en stund på stan sen.. Hittade ett par gardiner på marituz för 1000:- dom fick det bli. Helt ok faktiskt.. Inte riktigt som jag tänkt mig. Men känns som inget spelar roll just nu.. Så nu ska vi bara sy upp dom och sedan häng upp dom. Ska bli skönt och få bort panel längderna i vardagsrummet och på onsdag så kommer förhoppningsvis mitt matbord =)

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0