Stolt

Jag är stolt över mig själv.
Gjorde en sak i går som ja sålänge velat men inte vågat.. Gick fram till Christian och bad om ursäkt. Och både betede sig vuxet. Det kändes grymt skönt. Sen vet inte jag om han brydde sig. Men nu är det gjort.

Ja jag va ute i går. Va på Olerys kollade först på fotbollen med madde. Sen hängde vidär hela kvällen.
Hade så grymt roligt i går. Det va verkligen as länge sen jag hade så roligt.  Shotade å blev ganska så onykter.
Men jag orkade upp i dag till jobbet... En heltok helg faktiskt inte alls mycket att göra.
Och i morgon blir det frissan få se va det blir då... Det vet man aldrig.

Maria ja ska ta utmaningen. Har bara inte haft ork att fixa den. Men lovar den kommer.

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0