borta bra men sverige bäst

när man har varit i ett annat land så vet man hur bra sverigeär.Det finns inget att klaga på.
är hemma från en otroligt still samm och skön weekend i köpenhamn
började med en väldigt snabb tåg resan ner till köpenhamn efter en lugn dag på jobbet.
väl nere efter incheckningen så gick vi ut och kollade läget och åt lite. sen åter till rummet. som va helt ok. Fanns i allsmycket att klaga på.
Fredagen bestod av bara shoping, en friis väska ett bar stövlar två tröjor och en ring.dockinteså mycket som jag hade hoppats på. men det lilla inköpet va mer än ok.Och jag älska att fönster shoppa i alla märkes butikerna i staden. Sen va det rätt lugnt spelade spel och tittade på tv.
lördagen fortsatt vi med lite shoping och självklart enöl på ströget. 
va väldigt trött så gick till rummet och sov i några timmar. himla skönt men segt att komma i gång sen. 
gick en sväng på tivolit och käkadesen va de lite spel och tjöt och några cider. 
sen va det söndag och hemfärd. det roligaste och det som aldrig få hända det hände. vi (jag) hade tappat biljeterna. Sprang och letade som tusan och allt men dom va borta. Jag tror det va någon som hade tagit dom (skyddar mig själv) men tror dock att vi hade det magiska kuveret som hade trollat bort dem. Men hade som tur en snäll kondiktör som sa att vi fick åka utan biljett. Tänk om vi inte hade det. då hade det blivit dyrt.
Men det löste sig och tyvärr är denna helg slut. Har haft en underbar mys lugn och skön helg. Dock helt ut körd så va väldigt trött. Men denna helg va behövlig.
Tack Mea för en underbar resa och för att du står ut med mitt humör i bland.

I morgon är det jobbet som gäller igen och en stort satsning på träning och viktväktarna...

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0