Zoombi

Jag vet inte men det kanske är bäst att lägga ner bloggandet nu på hösten. För det kommer inte vara något uppmuntrande.
Just nu består mina veckor av att jag går upp går som en zoombi hela dagen och går och lägger mig. Allt som händer under dagen bara händer. Inget roligt. Har ofta mått dåligt och speciellt på hösten. Även att hösten kan ha mysiga stunder. Men så dåligt som jag mår just nu har jag nog aldrig mått innan. Jag känner mig helt tom. 
gråter varje ensam minut och vet inte varför. orkar ingenting. är bara arg och tjurig kort i tonen. ingen trevlig personen att umgås med. 
så förlåt alla för att jag inte är jag just nu...

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0