Rosa Bandet

åå jag bara njuter av hur skön min dag har varit har inte gjort ett skit men det är det som har varit så himla skönt.




Jag hoppas verkligen att alla stöder rosa bandet. Det är så himla många som råkar ut för denna dumma sjukdomen. 


Sitter å väntar och väntar på att Gossip Girls skaöversättas eftersom jag inteär så himla bra på engelska så vill jag gärna se med svensk text och dom har ju bara översatt 1 pogram och jag är helt besatt böckerna är sjukt bra precis som serien är. Men det är väl klart eftersom det är som O.C fast i city

image47

nä nu är det väl dags att gå ner till tvätten. till min extremt äkliga tvättstuga. Måste ringa bygginvest och klaga man vill inte tvätta sin tvätt där. jag lovar

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0