Hundvakt

Inte varje dag pappa ringer till jobbet och säger att han kan hämta mig. Men en liten baktanke hade han. Att ja skulle va hundvakt å det säger javäl aldrig nej till. Självklart har jag bambis. Men han har inte varit snäll i natt han har varit orolig och sen har han nog loppor med så han har kliat sig hela natten. Men det gör inte för han e så gosig.
Ringde mio i dag med skulle ju få mina möbler i dag men nä självklart så kommerdom inte förensnästa vecka. Själklart ska det krångla får dom säjert inte tills på lördag ggaaaa..

Nu ska jag i vägoch köpa lopp medel och sedan träna.  Å i kväll blir det kanske utgång =)

hej svejs

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0