Sista veckan

Ja nu är man inne på sista veckan på Claras å det ska bli så skönt att sluta.
Har dock inte pratat med Ikea än men få se om dom ringer denna veckan annars får jag ringa dom
Har ju fortfarande inte fått papperna.

Det är jobbigt när folk inte förstår min sjukdom. 
Att små små saker kan va jobbigt för mig. 
Att jag kan brusa upp för det lilla.
Det är tråkigt att folk typ hånar en fast man sagt till dom om min sjukdom.
Som jag annars gärna inte skylltar med.

Fotboll i dag då. Skulle gått till Tizze å Jennie men känner att jag inte orkar
har bambam hos mig. ska duscha han och sedan mig sen ska jag laga mat
och kolla på fotboll.
har tänt några ljus det är så mysigt.

vill jul pynta NU
vill sätta upp alla adventljusstakar
men ska nog göra det nästa fredag å jul städa med marias spray.

SEE U

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0