Sista lördagen

Va hos tandläkaren i går och lagde två hål. Körde utan bedövning men ska erkänna att det gjorde så jävla ont. och dyrt va det med 573:- per hål. Helt sjukt.
Sen bar det i väg till Ullared efter många velande hit och dit så va det jag marcus tizze å catte som åkte. 
en jäkla massa folk va det. hittade en hel del. men när jag tänker efter kommer jag inte på något typ. köpte i alla fall ett nytt spel. som måste spelas.=)
tizze va tvungen att låna pengar för hennes inneboende är grymt dryg på att betala henne.

i dag va det sista lördagen på claras skönt.
börjde inte så bra. hade så jäkla mycket saker att göra i köket i dag så man kunde tror att ingen hade gjort några saker på en hel vecka. helt sjukt mycket blev helt uppstressad så slängde i mig frukosten. lite surt. fick ringa chefen å be henne ringa Edina och be henne komma tidigare. som tur va så va det dött fram till 12 så jag hann göra en hel del. Men ingen rolig dag alltså. men rätt ok dag med kunder i alla fall det va skönt. rätt trött nu kan man säga.

senare blir det fotboll =)

See U

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0