25 år

när jag va yngre hade jag drömmar om va jag skulle ha gjort innan jag fyllde 25 år
jag hade velat åka utomlands och resa eller jobba som aupair
tagit reda på vad jag skullevilja jobba med och plugga ´till det
hittat den rätt och gift mig
och vänta mitt första barn

hur känns det att inte ha gjort något av det?
de e inget man kan göra något åt mer än att höja åldern
och va glad för det man få. 
en resa kommer det att bli någon gång
plugga är inget måste för mig längre bara jag hittar något jag gillar att jobba med
hitta den rätt och gifta mig är inget man kan styra över men hoppas att det kommer att hända
barn är en stor längtan från mig.

See U

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0