Hatar att va sjuk

Ha varit hemma nu i 2 dar.. Har mått skit dåligt.. Mår fortfarande inte bra men nu orkar jag inte sitta hemma meroch va sjuk. De e inget roligt att bo själv när man e sjuk.. Innan fanns alltid mamma hemma och pysslade om mig gav mig mat och alvedon nu får man sköta sig själv...Inte roligt. 
Hoppas jag klarar av att jobba i dag... Jobbigt om jag inte skulle göra det.

Så ska vi ju ölbowla i helgen.. Men som det är just nu skulle jag inte klara av det.. Hoppas jag mår bättre snart så jag orkar det.. Maria ska ju va med i helgen så då måste jag ju se till att må bra.

Ska i väg på date med Maria nu.. Hej svejs... 

puss

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0