bowling

Ett tag sen man skrev... Jag skulle ju skriva ofta.. Men finns ju aldrig tid för det.

Jobbar som bara den och va gör jag mer? ingen anning..

Ölbowlade i helgen. Blev väl så där av det hela.. Mini förfesten va trevlig men kort. Sen va det bowling där Jag maria å Rickard va i ett lag... Ja va väldigt duktig i början men efter några fler cider började klotet rulla mer ner i rännan... Men sist va jag nog inte. Sen så åkte vi till Amor och skulle bli lite mer full hade vi tänkt... ALLA skulle ju dit men blev visst inte det.. Va dåligt tycker jag. De va jag maria oscar och rickard som kom dit sen kom några bara en snabbis. Satt och pratade och hade trevligt... Men tydligen så va det inte så bra. Dom som tror att ja skulle va otrogen med Rickard en kompis kille kan ju bara dra.. Då känner man inte mig.. Skulle aldrig va det... Ja tydligen så verkade några tro det eller jag vet inte... Men trött blev jag.. Ska hedan efter bara sitta tyst i ett hörn och supa så blir det aldrig fel i alla fall... 

Firade farmor i går 80 år är tanten nu och lika pigg som vanligt 14 personer på Pallas athenaKusiner och farbror med fru och vår familj... Det va trevligt... 

Jobbat i dag med lugnt å skönt på jobbet.. Men fy va trött jag är på jobbet.. vill börja plugga... men vad? ja jag vet inte...va på vikt väktarna i dag med  7 kg har jag gått ner sen jag började... börja sakt men säkert nå min mål vikt.. eller en del e det ju kvar.. men man ser ljust där framme. 

Träna i morgon m Maria å Cilla.. vet inte va ja skulle göra ut dom... Sen på kvällen blir det hv... hoppas fan dom vinner nu.... 

Hej svejs lingon svejs....

SOL Å SOMMAR TACK

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0