Midsommar

Midsommarn blev helt enkelt underbar,
Började med att mina kära syster kom och hämtade mig på jobbet. Så åkte vi till habo och hämtade henns två vänner. Blev lite jobbigt möte där bara men det funkade.
Blev ett max besök innan bilfärde till halmstad. 

Tizze å hennes kompisar sov i tält medan ja fick lyx sovai villavagnen å det va ingen rolig syn för domnär dom vaknade när det va minst 30 cm vatten utanför tältet.. Regnet fortsatte i några timmartill. men lagom till vi skulle åka till Lindas kompis blev det uppehåll och blev så hela kvällen. Det va ja Cilla, kalle, mackan, min syster henns 2 vännerå Linda som kommerfrån Halmstad från början och hennes vänner där i från.. HUr skönt folk som helst och underbart att va med folk aldrig träffat innan.. Spelade spel åt massa go mat och drack. Sen gick vi ner till stan å till B&B mycket trelvigt. 
Lördagen va dte stålande sol va ute och gick å åt massa gott då med solade och på kvällen drack vi och hade kubb tunering...
När vi vaknade på söndagen va det underbart väder då med. Solade hela dagen då med. Fick en himla go bränna... Bade till och med lite i havet med.. Sen åt vi italensk glass HUR GOTT som helst. Sen åkte cilla å Luinda hem.. Då åkte jag tillbaka till mamma å pappa å vilade upp mig. Är nu hem så himla surt men va tvungen.
För i morgon blir det fest med jobbet. Ska bli så kul. Alla kan va med eftersom att vi renoverar på claras. Cheferna bjuder på allt och det är en del.. Admond blev fullast förra gången å det ska han bli igen. Det va riktigt trevligt förra gången så det blir det nog nu med..

Tack alla för en grymt trevlig midsommar men go mat skönt och lite vuxet folk...

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0