ARG

Midsommar om 2 dagar då.. shit vatiden går snabbt...  Ska spendera den i Halmstad i år ska bli jätte roligt faktiskt.  E ett stort gäng som ska va hos Lindas kompis som bor där nere.
E bara lite för arg för att bli taggad...
Ha sagt i ca 2 veckor att ja ville va ledig i morgon å alla visste det. men så när shirin frågar om någon vill va ledig i morgon för vi ska stänga tidigare e det någon somfrågar mig då???? NÄ.... blev riktigt arg. Har gått och varit små sjuk i 1 vecka nu och skulle så gärna velat vila upp mig innan midsommar men det fick jag inte... Men ska börja tänka på mig själv nu....

Jobbar sista dagen i morgon sen har jag semster i 3 veckor helt underbart ska det bli.. Ska bara njuta av den detta året och hänga en del i Halmstad. Skönt att man fick tillbaka 12000 på skatten så man kan leva lite på den med.

Har redan börjat prata om nästa sommar vi ska nog tåg och båt luffa en månad i europa ska bli så jäkla skoj.... vi är en så länge 5 st bli nog kanske fler... MYS

Ha en kanon helg allihop

// Zandra

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0