Semster

Världens tråkigaste väder men nog den mysigaste å slappaste semstern på länge.
Ja kände bara för att va denna semstern och än så länge ha det blivit lyckat. 
Hängt en vecka i Halmstad med lite sol målning av altan shopping ullareds besök och bara va. Hur skönt som helst kände att jag behövde det. Är hemma i ett par dagar nu för att flytta min syster till hennes nya lägenhet. Och efter bara några timmar hemma vill jag bort härifrån igen... Åker ner på onsdag igen och stannar tills söndag sen blir det jobb igen.. känns inte så himla taggad för det faktiskt. 
Ska försöka klura ut va jag vill göra med mitt liv... Om jag vill plugga flytta eller bara byta jobb eller kanske helt enkelt va kvar. Har bytt en del av personalen så kommer få lite nya arbetskamrater det är ju aldrig fel.

Så va det cocktail festen... Grymt rolig förfest faktiskt intre varje förfest man får dricka fina drinkar.... Men det blev väldigt lyckat. Sen gick vi vidare till piren och åt gått.. Sen va det ju olerys mycket trevligt att nästan alla 11 höll ihop... 






Det jobbigaste hände i dag fick köra hem Marcus bil som är en mopedbil som går i 50 km/h hur fort tror ni det gick?? men det gick bättre än förfväntat faktiskt...

image26

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0