Jobb Jobb Jobb

Ugångi går då. Skulle fira Klemens som fyller 20 åt på Anna Gretas jätte gott va det. 
Sen så skulle ja Å cilla vidare till min syster som va bestämt. Men så kom dom andra med ett förslag så hon gick dit i stället. Rätt besviken blev jag. Även att alla skulle gå dit så hade vi jusagt att vi skulle gå till min syster. Men jag gick till henne och det ångrar jag inte hade jätte trevligt. Å världens minsta hundvalp va där. Lika liten som Bambam va så där satt ja större delen av kvällen. 
Å min syster blev riktigt full as roligt att se...
Sen bar det vidare till Olerys sjukt mycket folk som vanligt. Träffade paoi lika roligt att träffa henne som alltid.
Sen va kussen där också umgick med henne.
Sen skulle ja ta bussen hem när ja hoppade på bussen träffade jag en gammal kompis som skulle på efterfest. Ja jag är ju inte den somär den följde ju självklart med men där tystnar jag för resten är hemligt.

Såg Linas kvälssbok den va faktiskt helt ok. Saknade tiden i nian när man såg den hade så jäkla skoj då.

Nu är det så att ja måste hitta ett nytt jobb kan inte va kvar där. Många slutar å inga mer anställda blir det.. Så vi kommer få jobba röven av oss plus att vi kommer aldrig kunna va sjuka nä det få va bra nu.. Vill ha ett bra jobb nu där jag trivs. trivs jätte bra på mitt jobb nu men vill tjäna mer pengar...

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0