Vilken helg

Sista dagen på claras avklarad. hur skönt som helst.
4 dagars vila innan nästa jobb. Som nu är över.
I morgon börjas det.

I fredags gav det i väg till Gbg å min underbara Maria.
Kom lite tidigare än vi hade bestämt så gick en sväng på nordstan
sen så fick jag äntligen träffa henne.
En underbar lunch åt vi innan det va dags att shoppa.
Hade massa shopping fingrar men hittade dock inte så mycket.
Men hade grymt mysigt.
Sen mötte vi upp hennes klasskompis som skulle åka med oss hem.
Hade pakerat i city huset
måste ju bara säga att jag är  grymt bra att köra i Gbg
Men hittade ju inte hem till Maria och det gjorde inte hon heller.
Men efter några usvängar och bilfärder på spårvagns gatan så hittade vi dit.
Ett myssigt lite rum hade hon.
Sen skulle vi åka hem. 
Jag som har kört ut från Gbg så många gånger gjorde ju ett litet misstag
jag råkade visst åka mot malmö.
Lite pinsamt att nämna kanske.  Men gick bra fick ju göra en liten usväng och kom sen till Jönköping
Hade en underbart trevlig dag i Gbg vill verkligen bo där jag fattar inte varför jag inte gör det alltså.

Lördagen 
Då va det syntolkad hockey med border och hans vän och en annan synskadad kille.
Vilken stämmning det är på matcherna.
Älskar att gå på hockey.
Men sen när jag skulle ta migut så va det ju helt stop 
ståd i köi över en timme. Sen fick jag panik
eftersom jag skulle ha folk hos mig. så jag gjorde som några andra bilar 
körde över till andra körfältet och ner på en annan väg som va helt tom och kom ut på 1 sek
Hade spel kväll hos mig. Det va jätte trevligt.
Sen vill jag inte prata mer om den kvällen.
Plus att killar är konstiga som vanligt.

Idag har varit en ganska så lugn dag kan man säga.
Får väl ta och lägga mig snart eller om några timmar.
För i morgon så gäller det då ska jag Zandra upp kl halv 5 HJÄLP

See U

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0