Sista dagen av 2007

Ja då va det nyårsafton igen då. 
2007 snart slut. Jag börjar undra om jordklotet har börjar snörra forttare alltså.
I dag blir det nyårs firande hemma hos Nina med mat och mys. Jag ska ta med sing star.
E lite nervös när alla blir fulla och så.
Nyårslöften är väl det gammla vanliga börja seriöst med viktväktarna igen och börja träna.
har ett mål till turkiet men tänker inte säga något om det.
vill verkligen få min rätt vikt nu. måste skärpa mig.

i går va det spel och badtunna kväll hos Oscar blev dock inget bad för mig. lite tråkigt.
men hade trevligt i alla fall. myssigt att träffa Nikki igen
Va hos några kompisar i Lidköping i lördags å dom hade Nintendo Wii hur roligt som helst.
min bror va och köpte det i går. Beronde är man alla redan
Dom hade Guitar Hero hur roligt som helst. det ska jag bara köpa till mitt playstation.

nä nu ska jag bara ta det lugnt innan allt börjar med att göra sig iordning och festande.

See U

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0