Ny klippt.

så äntligen är man klar med truck utbildningen.
fick kortet i dag. skönt slipper jag känna mer press av det.
hade julsamling på jobbet i dag fick risrynsgröt och julklappar.
fick en dvd om ingvar kamprad men sedan fick vi också pressent kost så vi kunde skicka efter en sak från orrefors glas. hur fina saker som helst fanns det att välja på. för ca 400-600 kr generöst.

Va å hämtade lönen på Claras med fick en riktigt ordentlig lön denna månad hus skönt som helst.

ha varit hos frisören Ajla i dag med. Blev mer blondare. Går sakta men säkert över till blondin. Blev jätte nöjd finna nyanser i håret.
sen va jag marcus å pappa på dal baffo och å mat mumms.
pratade en stund med mia babe innan och planerat lite om juldagen skönt skönt.

i går så va jag å mea på Jensens jätte myssigt och jätte gott sen gick vi till Olerys där det va någon jul sak. där mötte vi upp Shirin evo och edina mycket trevligt. men precis när jag hoppade på bussen på väg ner till stan fick jag skit ont i magen så mådde inte så bra. men va med en stund.. typiskt mig.

ska umgås med pappa å marcus nu och speciellt bambam

SEE U


syns kanske inte jätte mycket                en ny klippt bambam
men blondare är det

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0