Dålig

Här skrivs det inte ofta längre. Är grymt seg just nu. har en massa att göra.

så har man jobbat snart i 2 veckor på ikea å jag trivs faktiskt jätte bra.. det är inget dröm yrke.
men det passa mig för tillfället. det är faktiskt skönt att jobba med både killar och tjejer efter 3år arbete med bara tjejer. trucken lyder mig dock inte hela tiden men jag börjar komma in i det med. 

har inte hänt så himla mycket sedan sist. jobbar sover äter ärväl det ända jag gör just nu. 
va ute en sväng i lördag va väldans seg bara så det blev inte så mycket med festande då.
men få ta igen det på lördag då blir det ölbowling. det är så grymt roligt.

dags att åka till jobbet 

see U

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0