Så bra är jag..

Va på viktväktarna i måndags första gången på 9 veckor å jag kan säga att jag har inte sköt mig ett skit men jag hade bara gått upp 4 hg. Det är riktigt bra.. Men nu börjas det igen. 
Måste gå ner minst 5 kg till jul..
Köpte en ny kamara i måndags med min hade ju gått sönder så va tvungen att ha en ny.. Denär jätte bra å mycket smalare.

Hade en göö mysig dag på stan med mea i går. Började med frukost på Claras gick till stan shoppade lite. Köpte ett par byxe 2stl mindre än va jag hade innan så jäkla bra. Sen åt vi lunch på Kafebönan efter det gick vi till gamla espresso baren å fikade i 3 timmar gö mysigt. Sen va det dags att jobba... FY Å BLÄ.. 

Har haft tillgång till tizzes bil nu när hon å resten av familjen har varit i halmstad men hon ringde nyss å sa att hon skulle komma hem så snart är skrik tösen hemma igen... Ja som hade velat ha den tills på fredag... Hon e så rolig hennes kompisar ringer 2 timmar innan nästa tåg går och säger att hon ska komma hem va tror ni hon gör jo stressar upp alla så hon får åka med detta tåg. Stackars mamma... Ja de e inte lätt när man måste va med på allt.. Men det e ju roligt för henne...

Nu ska ja kolla på film å mysa.. Få se när skrikmåsen ringer om sin bil...

puss

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0