Milo

Det är så svårt att förklara för andra hur mycket jag älskar min son. Jag vet att många andra mammor förstår mig precis.
Jag visste att det fanns en starkt band till sitt barn men ett sådant starkt band jag känner trodde jag aldrig.
Innan jag blev mamma så sa många att jag kommer bli en underbar mamma. Ja hoppas så att alla hade rätt.
Jag gör allt för min son. Ibland kanske lite väl mycket.
Ibland kan jag bara sitta och titta på han och le. Så tittar han på mig och ler tillbaka.
Han gör alla jobbiga stunder till bra stunder.
Det är en ära att få vara med om allt nytt han lär sig, att vara en del i hans liv. Det är nästan alltid något nytt han lär sig eller gör varje dag.
Ibland kan man vara riktigt trött på han. Men det går verkligen över på några minuter för han vet hur han ska charma sin mamma.
Min kärlek till min son går inte att beskriva med ord. Många säger att man verkligen se min kärlek i mina ögon. Han har gjort mig till en helt annan människa.
Jag älskar han så det gör ont ibland.
Min gosiga, mysiga underbara son!


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0