En vecka

Nu har en vecka gården jag började min livsförändring. När jag vägde mig i söndags så vägde jag mig mitt på dagen och med kläder på. När jag sen vägde mig på måndagen på morgonen naken hade jag gått ner 2 kilo. Men ska räkna från måndagens våg resultat.
Så på en vecka har jag gott ner 1,2 kilo. Jag ska snart lägga ut en bild på viktkoll men just nu skäms jag lite över vikten.

Denna veckan har jag inte druckit någon cola alls. Knappt ätit något socker, lite på efterrätten i lördags och en liten chokladbit i går. Men annars ingenting. Detta är bra för att vara mig.
Ingen motion mer än till affären och pulka i går. Men det ska vi ta tag i snart!

Nöjd med min första vecka!


Kommentarer
Postat av: Karin

Du är så himla duktig gumman!! Och heja oss som inte druckit någon cola på en vecka! :)
Puss <3

Svar: Du är också duktig. Vi gör det i vår egna takt <3 puss
Zandra Örneling

2013-01-21 @ 10:57:56
URL: http://imittskafferi.blogg.se
Postat av: martina

Vad duktig du är!!! Heja

Svar: Tack :)
Zandra Örneling

2013-01-21 @ 12:44:08
Postat av: Dijana

Vad duktig du är!!! Kämpa på!!

Svar: Tack vännen!
Zandra Örneling

2013-01-21 @ 13:19:41
Postat av: Anne

Grattis:-)Duktig du är:-)

Svar: Tack
Zandra Örneling

2013-01-23 @ 12:26:49

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0