Adana dag 3

I dag fick Milo inte sova länge för sina kusiner. Nej när han hade druckit sin välling var det dags att stiga upp och busa. Tur M tog hand om han så jag fick sova lite till i alla fall. Det var söndag och både Seyda och Nene var lediga. Så vi åt en stor frukost allihop. Sen gick vi alla till lekpltsen som låg utanför och gungade. Milo blev överlycklig när han fick gunga. 
Jag gick och fixade mitt hår. För endats 100 lira (390 kr) klippte de mig och slingade mitt hår. Helt okej pris. 
När jag var färdig tog jag M och Seyda bussen till Real för att äta lite och gå på bio. Såg twilight den sista filmen. Så bra den var. Och vad mysigt vi hade det. Milo hade lika mysigt hos sin farmor och farfar. 
När vi kom hem spelade vi lite okey och åt kadif som M verkligen älskar. 
 
De ville hjälpa till med Milo 
Gunga älskar Milo 
Kusinerna med Hala (faster) 
De är så lika varandra i verkligheten! 
 

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0