Packa väskan

I dag packade vi Milos väska och gick bort till mormor! Han ska tillbringa dagen natten och i morgon hos mormor och morfar. Med det menas att jag inte ser han på mer än 30 timmar (men de kom förbi på loppisen så fick pussa lite på han) men han har det bra hos dem! Han blir bortskämd. Andra natten jag sover utan min prins sen han föddes. Detta blir första gången jag är ifrån han så mycket. Och jag saknar han hela tiden. Min lilla prins. Men det är grymt skönt att bara vila i kväll.

I dag blir han 8 månader vår lilla skit unge. Tänk att han har funnits hos oss så länge och jag kan inte förklara hur mycket jag älskar han. Han bara växer och växer!


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0