Hembakat

Idag var det dags att bli firad av släkten. Var galet trött efter en hemsk natt då Milos tänder ploppar upp. Men höll mig aktiv så hann aldrig känna av det.
Fick en bakmaskin (hushållsmaskin) som jag så länge hade velat ha. Lite andra små saker så jag kan baka. Sen en Pingvin av Leon! Det måste vart den bästa presenten. Av Milo och M fick jag en pläd. Sen ska vi ju köpa diskmaskin någon gång. Snart hoppas jag.
Jag måste ha världens roligaste mysigaste och bästa familj! Älskar er alla.
Bjöd på endast hembakat också kokostoppar, silviakaka, cookies och tårta. Allt fick högsta betyg!

Nu hållet vi tummarna för att det blir en bättre natt!


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0