Lugn dag

Varje dag sedan min älskade son kom till världen har det känts som att vi har alltid haft något planerat varje dag. Så i dag har vi bara tagit dagen som den kommit. M var iväg och träffade en kompis och jag var hemma och tig det lugnt. Sen gick jag och Milo till bror för att njuta lite i solen.

I dag är Milo 4 veckor i morgon är han en månad. Tiden går för fort. Helt otroligt! I dag är bog första dagen då jag mår bra överallt i kroppen. Efter operation och allt. Förutom min rygg som har blivit svag. Så den måste jag träna upp igen. Men det är bara jobbigt ibland. Men nu ska vi börja gå lite längre promenader. Perfekt nu i vädret. Har dock hört att det ska snöa nästa vecka och det hoppas vi inte på.


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0