Tiden springer i väg!

Tiden rullar på som tusan här nere i Halmstad. I går var vi i Falkenberg och shoppade lite. I dag har jag vart inne i Halmstad en sväng. Köpte en jätte fin solhatt och en jätte fin body till Milo. Som vanligt får min älskling allt han pekar på :)

Och nu i kväll kom äntligen baba till Halmstad! Milo sken upp som en sol när pappa kom. Och i natt ska jag äntligen få mysa med min man!

Nu hoppas jag på fint väder dom sista dagarna innan vi åker hem. När jag väl kommer hem är det bara 3 veckor kvar tills vi åker till Maria och Hamza på midsommar. Hoppas även att få se söt Nathalie någon dag med. Skönt att ha något att längta till!


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0