Fotboll

Milo orkade inte kolla på fotbollen. Han somnade 5 min innan det började. Massa intryck för han i dag. Massa saker som suttit på hans kropp och ljud och nya personer inte konstigt att han var trött. Men han fick lyxen i dag att somna i mammas famn. Min plutt! Och nyss drömde han nog en mardröm!

Har även hunnit umgås med syster, bror och älskade Leon!

I morgon är det en stor dag för Milo! Då ska han träffa MARIA! Allt för länge sedan vi såg. Innan nyår var det och då var jag gravid och tjock. Nu är jag inte gravid och tjock i stället. Haha!

För övrigt är det 10 dagar kvar tills vi åker upp till Hällefors. Som vi alla tre längtar! Mest längtar nog Milo då han ska få träffa Maria och Hamza! Har planerat och allt kommer bli galet mysigt och bra. Nu hoppas vi bara på fint väder. Skönt att M är ledig natten mellan tor-fre så vi kan åka upp redan på torsdagen.
Jag och Maria har även börjat prata om att åka till Turkiet på semester nästa år. Inte Alanya utan något annat. Jag hoppas innerligt att det blir av. M var på det! Tror även Hamza är på det också!
I morgon åker dom till Spanien och kommer vara bruna när vi kommer upp. Inte helt OK! Så solen kom fram nu så jag inte behöver se ut som ett spöke jämte dom!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0