Den första gången du tittade på mig!

Jag kan nog aldrig få nog av att säga hur mycket jag älskar min son! Hur mycket han betyder för mig, för Mustafa. FÖR OSS! Han är verkligen den finaste vi har sett och vi skulle aldrig klara oss utan han.

Kommer i håg första gången jag såg dig då dem la dig på mitt bröst, första gången du tittade på mig med dina då blåa ögon. HUr underbar du var. Hur all smärta i världen var värt det.

Att få vara en del av ditt liv gör att jag vill gå upp varje morgon trots tid på dygnet. Att få höra dina andetag, höra dig skratta, gråta. Att få ett stort leende. Att få vara med om allt nytt du gör.
Allt du gör för första gången.
Det är livets bästa mirakel! Aldrig trodde jag att man kunde älska någon så mycket! Aldrig trodde jag att någon kunde fånga hela mitt hjärta.

Du är underbar och du är vår!

Första gången du tittade på mig var det bästa som hänt mig!

Milo <3
Första gången vi såg varandra 
Första gången du såg din pappa
 
Lyckliga familjen 

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0