Semla nr 2

Intog precis selma nr 2 för i år. O vad gott det är med semlor..
Min älskade man gick i väg för att köpa en åt mig. då jag själv knappt kan röra mig i soffan. Har så ont i ryggslutet som strålar ner mot rumpan. Molande värk!
Har duschat hur länge som helst då hjälper det. Men sen kommer man ut igen och då gör det ont igen! Men men tur man har en snäll man som gör allt man ber om!


Fast ska i väg och köra han sen. Då han ska testa på ju-jutsi det är tydligen en dröm han har haft länge så det har han letat upp här i Jkpg och ska testa på det. Tycker det är starkt av han att gå dit helt själv. Han är så duktig min lilla pojk!

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja tänk att det snart dags för dig. =) Jag födde nio dagar för tidigt så egentligen inte så mycket för tidigt men ändå..



Jag drack hallonbladste man hann bara dricka två koppar sen plopp kom Isabell. Min syster hann att dricka tre koppar sen plopp kom hennes Olivia (10dagar tidigt) och en kompis drack i en vecka och hon fick fem dagar tidigt.. Så vem vet om det fungerar eller ej.. En annan kompis gick över 16 dagar och drack rikligt var dag.. Värt ett försök kanske??!!

2012-01-16 @ 19:35:38
URL: http://maxedius.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0