Bästa Lördagsmorgonen

Ja i dag har jag vaknat upp till en av världens bästaste lördagsmorgon!
Började med att jag läste det här! Har man inte världens finaste vän?
Sen gick jag upp och bakade tekakor. Som vi precis har ätit till frukost! HUr gott som helst. M vill att jag ska upp varje morgon och baka. Haha ja det kan han ju drömma om!
Och nu tar han hand om kaoset i köket! Å vilken bra start på en lördag detta blev!
Så har även våran älsklings plutt haft ett gympa pass nu på morgonen! Så vi har fått se hur han rör sig där inne i magen <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga ut receptet på thekakorna..? :)

2012-01-21 @ 14:28:41

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0