Varning

Blir nog en varning för mig i dag med faktiskt. Känner hur irriterad jag är. Börjar med att jag hade hoppats att slippa göra provet i dag då jag faktiskt hade hoppats på att få ut ungen i går efter att jag hade så ont. Men nej då! I dag känns inget nästan. Så satt jag och pluggade lite i morse. Dock inte så himla lätt när man har en turk i hemmet som pratar i telefon eller ska vi säga skriker i telefon samtidigt som han har gympa passet! Herregud!!!

Hoppas jag blir på bättre humör efter att vart i skolan och fixat provet och fått lite frisk luft!
Bf i morgon som sagt! Men som jag skrev nyss 4% föder just sin beräknad dag och nja jag tror inte jag hör till dom! Så nu tar vi en paus på att hoppas att han kommer fram till lördag!

Nej dags att plugga det sista och bege sig till skolan!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0