BF -11

Nu ska jag försöka skriva varje dag fram till dagen han väl kommer hur jag känner och mår! Så ni som är trötta på att höra mitt tjat eller mitt klangande så behöver ni inte läsa när det står BF och nr. Detta är mest till för mig. För att komma ihåg symtomen!

Som ni kunde läsa i går så mådde jag inte alls bra i går.
Även att jag sov länge på dagen lyckades jag somna ganska så fort på kvällen igen.
Vaknade upp tidigare än vanligt i morse men lyckades somna om igen och vakna senare. Kände mig helt ok.
Tills jag ställde mig för att göra frukost!
Kände att jag började bli matt i benen orkade inte riktigt stå upp. Blev skakis. När jag satte mig ner och skulle äta så kände jag hur ont i magen jag fick. Det började svartna för ögonen. Och jag blev skakis i händerna. Mådde illa!
Alla symtomer för havandeskapsförgiftning. Har ju redan kollat upp det och för 2 veckor och hade extra kontroller. Men allt har ju sett bra. Men nu känns det som alla symtomer kommer igen. Men jag är så trött på att ha alla dessa konstiga symtomer hit och dit och sedan är det inget.
Nu känns det lite bättre. Har mer ont i magen och huvudvärk.
Jag är trött på detta nu. Jag säger det, hade det inte vart alla dess små symtomer på att det är på G. Eller som gör att jag mår skit hela tiden. Hade jag bara mått bra och sedan pang så börjar allt kännas. Men nej då. Här ska vi ha sammandragningar i flera månader, förvärkar, illamående, huvudvärk, svartnar för ögonen, foglossningar, ont i ljumskarna, och allt det där andra äckliga som jag inte vill skriva här. Hade jag kanske bara haft något så hade det väl vart ok. Men allt ska jag få. Och inget annat händer.
Nej som det är just nu så är detta sista graviditeten för mig. Jag är ingen människa längre. Jag orkar ju inte ens göra mat, orkar inte ta hand om mig själv!
Dagens information nerskriven. Som sagt ingen är tvingad att läsa.

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0