Kontrakt

I dag har jag vart på skolan och pratat med studievägledaren. Jag ska vara mamma ledig i alla fall till vår terminen 13 sa vi. Och i höst ska jag läsa upp lite betyg från gymnasiet på distans i stället. Känns skönt! Börjar ju bli gammal så gör jag inte det innan 2013 måste jag läsa om allt från gymnasitet i stället eftersom jag bara har slutet betygsdokument. Dum som jag var på den tiden så orkade jag inte blogga.
Milo var med på skolan! Orkade inte fixa barnvakt åt han. Men han charmade alla.


Sen var vi på vätterhem och sa upp våran lägenhet och skrev på kontraktet på den nya. Så den 2 Juli flyttar vi tvärs över gatan till en 2 i stället. Lägenheten har även tvättmaskin och torktummlare. UNDERBART när man har barn! Det är en öppen planlösning. Den är jätte fin och vi ska till och med fixa så att Milo få en lek hörna. Allt är bara så perfekt!
Hoppas de som tar den här lägenheten vill flytta in tidigare så vi slipper 2 hyrer i Juli!

Så nu ska vi kolla på ny soffa! Eller har redan sett ut en. Vi vill ha skin då det är bäst när man har barn. Och dom brukar vara så dyra men hittat en jätte bra sida så den var inte alls dyr!

Kommentarer
Postat av: Malin

Tänkte bara tipsa om en butik som säljer fina soffor

till riktigt bra priser :) Både skinn och vanliga!

Har för mig att den heter säng och soffbutiken, och den ligger i Nässjö :) Är osäker på om det finns någon hemsida dock men

man borde ju kunna hitta adressen dit! :)

2012-04-17 @ 17:34:33
Postat av: Lina

Superfin soffa! Vad är det för affär du har hittat?

2012-04-17 @ 20:47:06

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0