Min Mustafa

Han är min pojkvän, min sambo, min fästman, min älskling, min bästa kompis, min andra hälft och det bästa av allt han ska bli pappa till vårt barn! Kan inte få en finare kille än han!
Han betyder så otroligt mycket för mig. I alla väder finns han där! Allt som sker löser vi tillsammans!
Och hetare blir han kropp mummmmms just nu är han och pumpar muskler på gymet!
Jag älskar han mest av allt!
Att få krama hans underbara kropp, ligga tätt in till han i sängen och känna hans hud, höra hans andetag när jag ska sova, att möta hans läppar för en kyss som kan ta mig bort från allt! Att få höra han säga vackra saker.
Han visar hur mycket han älskar mig och det gör mig så varm!
Jag hade aldrig velat ha en annan kille till vårt barn! Han tar hand om mig när jag mått dåligt under graviditeten! Han är delaktig i allt som händer i min mage! Han hälsar allt på bebisen!
Han är helt enkelt underbar!
Jag är världens lyckligaste som får dela mitt liv med han! Till döden skiljer oss åt!


'



Kommentarer
Postat av: Caroline

Sådan kärlek ni har, drömmer jag om att få uppleva en dag! så söta är ni tillsammans & vilken söt bebis ni kommer få :)

2011-09-06 @ 18:54:47
URL: http://piiccaboo.blogspot.com
Postat av: Roomie Jessica

och det bästa är att du vetat att du velat ha honom i flera år. redan innan ni var ett par. Och så fick du honom, du bär hans ring och hans barn. Helt perfekt! Jag är så glad för din skull att det blev ni gumman <3 saknar dig. Kan du inte komma upp till sthlm och träffa mig och amelie snart? Puss!

2011-09-06 @ 20:28:13
Postat av: Mikaela

Ni är så fina!

2011-09-06 @ 22:06:26
URL: http://melvan.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0