Levande diskmaskin

Jag funderar på att införskaffa en diskmaskin. M börjar tröttna på att diska. Men jag lagar ju mat så då får han ju diska. Han får skylla sig själv att han inte är duktig på att laga mat. ;)

Lagade hemgjord potatismos och hemgjorda köttbullar och då blir det verkligen en massa disk. Så tyckte nästan lite synd om han! Men har inte råd att ge bort ett skåp för en diskmaskin och en bänkdiskmaskin är bara onödigt. Ja det tåls att fundera på! Vore ju ganska skönt och speciellt när man så få barn också!

För övrigt har jag pluggat hela dagen och bara små saker kvar och sedan skriva ut dom. Så skönt! Ja det är så min dag har sett ut.. Rolig va?

Kan skriva om något roligt i stället. Datum jag längtar till!
Äntligen är snart en lång väntan över för Torsdagen den 22 September är det dags att se bebis igen. Längtar som en tok.
Den 30 September så jobbar M sin sista dag på Harrys som bartender efter det kan vi äntligen få umgås på helgerna. Han har ju jobbat varje helg från Mars. Tycker så synd om han! Sen kan ha satsa på det andra jobbet.
Så har vi den mest in planerade Ullareds trippen någonsin. Den 1 Oktober åker jag, mamma, syster och bror äntligen dit. Har nog aldrig planerat in ett besök så långt i förväg. Tror vi bestämde det redan i början av Augusti. Då ska det shoppa en massa till bebis.
Sen har vi något annat stor att se fram emot. Den 3 Oktober ska vi få lyssna på bebis hjärtljud. Oj vad jag längtar.
Så får vi ju inte glömma den 16 Oktober då är ju världens bästa dag. Jag har FÖDELSEDAG och jag och M har varit förlovade i 2 år. Kan det bli än bättre dag?
Så sista datumet som jag ser fram emot. Leons dop den 20 November! En bra höst!

Kommentarer
Postat av: Anna

host host host............ glömde du inte något mycket viktigt datum nu? ;)

2011-09-12 @ 20:42:51
URL: http://annisen2.blogg.se/
Postat av: Anna

hahahah mmmm... ELLER? ;)



Det är så skönt att vi båda ser fram imot det!;D

2011-09-12 @ 21:03:26
URL: http://annisen2.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0