BREAKING DAWN!

Hade en mysig kväll med bror i går. Då jag var utslängd och han var uttråkad så kom han till mamma och pappa. Medan mamma och pappa inte var hemma. Så var vi hundvakt.
Trodde jag skulle få komma hem vid 2. Och satt redan vid 10 och var as trött. Men så skickade M sms och sa att jag fick komma hem vid elva. Å va skönt. Så bad jag han komma och möta mig då jag verkligen har svårt att gå nu mera.. Vilken underbar pojkvän jag har!


I dag är det första advent. Men inga ljustända här. Tänkte tända i kväll! För M ligger i sängen och kollar på serier som vanligt och jag ska snart hoppa in i duschen. Tänkte gå hem till mammsen snart och göra en sak till nästa lördag då det är party för Mea fis!

Senare i dag ska vi träffa Emelie och Fatih vi fyra ska gå på Bio Breaking dawn! Ska bli riktigt mysigt. Länge sedan jag var på bio! Prinsessan får vara hos mormor! Så Emelie och Fatih får mysa själva! Ska bli jätte trevligt. Så skönt att M och han kommer så bra överens och att jag och Emelie har hittat varandra också!
I dag är det julskylttning också men vet inte om jag har stor lust att gå på den. Då det är typ regn och storm ute. Då är det ju inget mysigt!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0