Stadsparken

Har njutit hela dagen i solen i dag med.
Först satt jag och bambam och njöt i solen. 
Sen var det dags för älsklingen att klippas lite.
Så jag åkte hem till Sofie och barnen!
Var ett tag sedan vi umgicks så det var mysigt.
Åkte till stadsparken så barnen fick leka i lekparken.
Och självklart en god glass i solen.
I morgon åker dom till Turkiet.
Och Elias ville att jag skulle följa med.
Gullunge. Han sa att jag skulle få plats i hans resväsk.
Tänk om det kunde vara så. Å vad jag vill dit

Kommentarer
Postat av: Annica H

Sv: Jag kommer läsa till sommaren, det är det som är bestämt. Sedan ska jag troligtvis söka och läsa i höst också. Så då är jag färdig usk till jul 2011.



Hoppas du kommer att trivas, det gör jag! =o)



Hoppas också att du haft en bra dag.

2011-05-10 @ 19:49:30
URL: http://detallradjupaste.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0