Mys stund!

När M kom hem så hade jag fixat kaffe och vi tog cyklarna och började trampa till stadsparken. med ett stop vid ica för att köpa gifflar.
och för att komma upp till stadsparken måste cykla upp för en långlånglång backe. och jag hann ångra mig 5 gånger att jag tog cykeln fy tusan vad trött jag var. men det är mysigt att cykla. är glad att jag inte har bil för då blir man så lat och tar den överallt.
väl framme la vi oss på filten och fikade och njöt. det var verkligen hur mysigt som helst där uppe bara han och jag!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag hoppar in mellan 9-14 på en restaurang :)

Ja, fast egentligen ska Belma vara hemma med Tayfur den tiden så jag får något att sysselsätta mig med utan Belma under dom få timnmarna men idag ville jag ha lillan med mig :D Och det kan va skönt för henne att få leka utomhus längre stunder ibland :)

2011-05-11 @ 17:56:08
URL: http://saandylicious.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh vad mysigt det lät. O vilken fin bild. Är den från idag?

Kramar

2011-05-11 @ 20:28:59
Postat av: Annica H

Det är nog som med alla prov, läser man på och har varit aktiv på lektionerna klarar man de =)

2011-05-11 @ 20:38:49
URL: http://detallradjupaste.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0