Ledsen

Jag är en människa. Jag har känslor. Jag kan också bli ledsen över saker.
Ibland känns det som att folk kan bete sig precis hur dom vill mot mig. Att jag ska tåla allt.
Att man kan säga saker till mig och tror inte att jag ska ta åt mig och bli ledsen.
Att ljuga för mig. Men alla vet väl att sanningen kommer alltid fram och är det då inte bättre att vara ärlig från först stund i stället.
Det tar ju hårdare om man inte säger något än att man ska få reda på det av ett misstag från någon/något!
Jag är trött på att folk tror jag tål mycket och man kan skrika på mig.
Jag är även trött på att höra hur jag alltid var förut. Att man beter sig som att jag inte har ändrat mig.
Att jag alltid blir påmind av mitt förflutna. Hur jag betedde mig förr, då jag var mindre snäll och gjorde dumma saker.
Kan dom inte se hur jag är nu? Att jag är en bättre människa som tycket det är jobbigt att höra det!


Jag har känslor! Jag kan bli ledsen! Tänk på det innan det är försent!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

<3<3<3

2011-05-29 @ 21:16:16
URL: http://melvan.blogg.se/
Postat av: Kristina

Du verkar va en så himla go och snäll människa, oftast sådana människor som du som får ta skiten, att man är alldeles FÖR snäll. stå på dig!

2011-05-29 @ 22:44:25
URL: http://www.somethingspecial.devote.se

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0