Idag hände det

Kan ni förstå att i dag hände det. Jag och Mea har pratat om det sen i december typ. Att snart ska vi banne mig sitta på uteserveringen i solen. Några sol dagar har varit här. Men då har vi båda varit upptagna. Inte i dag. I dag möttes vi för en kaffe på en uteservering och njöt i solen.
Å vilken känsla det var. Å jag verkligen älskade det..
Vilken energi man kan få.


Jag har funderat länga på att lägga ner bloggen. Jag vet att jag säkert kommer att komma tillbaka.
Jag har fortfarande dom tankarna. Några märkte att jag la lösenord på bloggen. Jag funderar på att göra det nu fram tills jag har bestämt mig vad jag ska göra. För om jag lägger ner och blogga så tror jag ändå att jag ska ha lösenord på den då jag aldrig vill ta bort den. För det är ju som en dagbok för mig!
Ska fundera någon dag till. Ni märker väl om det händer.

Kommentarer
Postat av: Karin

Planen är det iaf. :)

Men sen kanske vi trivs kanon där så vi får väl se vad som händer! :)

2011-03-02 @ 21:08:45
URL: http://imittskafferi.blogg.se/
Postat av: Monica Lindgren

Hej där!



Sluta inte blogga, jag läser din blogg och gillar den mycket. Själv har jag en blogg oxå, med lösen då jag har en gammal vän som gjort mig illa så vill jag inte att hon läser. Om du sätter lösen, så hoppas jag att jag kan få ta del av det, för jag kommer att sakna ditt bloggande.



Mvh // Monk@n i Umé (alanyafan)



Lösen till min blogg: Myran

2011-03-02 @ 21:59:40
URL: http://minimyras.bloggplatsen.se/
Postat av: Emelie

Vi träffades första gången augusti 2007, och direkt då var det LOVE :). Så snart 4 år.

2011-03-02 @ 22:06:55
URL: http://playbunnh.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0