Blogga eller inte blogga?

Jag har ju länge funderat på om jag ska blogga eller inte. Jag har känt att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva. Eller om det ens är intressant att läsa det jag skriver. Jag känner att mitt språk har blivit konstigt pga av all engelska, turkiska och turksvenska som är här hemma. Det blir helt fel när jag skriver.

Men så kom jag på varför jag skriver i min blogg. Och att jag kommer att fortsätta skriva. Kanske inte så mycket som innan men kommer absolut ha den kvar.

Bloggen har givit mig många fina vänner. Många har jag träffat och jag älskar dom verkligen. Sedan har jag fått vänner som jag har pratat mycket med genom bloggen! Och jag är otroligt tacksam för vad bloggen har gett mig. 3 riktigt härliga tjejer som jag ej har träffat än men hoppas på att göra det är ju Anna, Frida och Therese! Självklart tjejer som är tillsammans med turkar! Man har så mycket gemensamt!
Sedan har vi ju Maria hade det inte vart för hennes blogg hade jag aldrig fått reda på mitt drömjobb på pegasos planet!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag är iaf super glad att du väljer att fortsätta att blogga :)



Kram

2011-03-23 @ 17:33:19
Postat av: Anonym

ohyeees gullan du ska inte sluta blogga :) hur ska jag då veta vad du har för dej om dagarna ? :D

2011-03-23 @ 17:59:35
Postat av: maria

Jag har nästan förstått de, gu va roliiigt det skulle va. Keep on working hehe :) Jag har pratat med Hamza om Jönköpingresa han va sugen han med. Han är sjukt uttråkad här tror jag. Vi behöver nog komma bort en stund båda två =) Men iallafall så jobbar han väl tom. torsdag nästa vecka sen är han liksom arbetslös så då kan vi åka närsomhelst=) Kan inte ni ge förslag på ett datum som skulle passa er? Då vet jag när jag ska tacka nej till eventuellt jobb osv. :D puss

2011-03-23 @ 18:07:30
URL: http://marusschka.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0