Överraskning

Usch vilket regn väder det är! Fast lite mysigt är det. Försöker bara komma på en bra film man kan se. Men har sett dom flesta.
Måste också egentligen plugga. Men det har inte gott så bra.. Men detta ämne är så logiskt och enkelt så kan nog bara läsa igenom det några gånger.
M är på jobbet! Jobbar sin sista dag i dag sen har han en månad semester. Han längtar kan jag lova. Och jag tycker det ska bli skönt att ha han hemma några helger.
Innan så gick jag hem till mamma och pappa! Papp och bror är i Halmstad och mamma jobbar. Så jag gick hem dit och städade, tvättade och bäddade rent. Så när mamma kommer hem i kväll så blir hon nog glad. Älskar att göra sådana där saker. Jag vet hur mycket jag skulle uppskatta det!
Nu är det bara 4 dagar kvar och snart är denna dag slut och då är det bara 3 dagar kvar tills vi åker. Vill åka nu! Längtar så till värmen, solen och att bada i havet.

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0