Lägger ner denna blogg!

Jag är verkligen så arg! Visst ibland kan jag skriva saker jag borde ha tänkt igenom först. Men detta är min blogg. Så länge jag inte namnge personerna så kan alla ta åt sig eller ingen. Jag brukar aldrig använda namn till något dåligt inlägg. Tydligen så ska man göra det för att folk ska veta att jag menar inte just den personen. Många gånger från alla olika människor hör jag du kanske inte skulle skrivit så. Eller är det mig du menar. Varför skriver du så om mig. Men vem har sagt att jag skriver om just den personen. Skrev nyss att jag äntligen har gjort det. Och då var det en som tog åt sig. Visst kan förstå det. Men det handlade inte om denna person över huvudtaget. Jag ska inte heller behöva förklara mig vem jag menade. Men personen jag menade var en turk jag borde ha tagit bort från min vänskaps lista på facebook för länge sen och blockera, även på msn och även ta bort hans nr. I dag gjorde jag det. Men tydligen blev det liv för det. Jag är otroligt trött på att få försvara mig varför jag skriver om vissa saker. Jag är så otroligt trött på allt detta nu. Att jag väljer att sluta blogga för ett tag. Kanske för alltid kanske tills ilskan har lagt sig. Men just nu ger jag upp min blogg. Är alla andra lika dana mot era bloggar också? Eller är dom bara sådana mot mig! Så jag ger upp just nu! Jag väljer att lägga mer energi på min hemliga blogg. Ni som hittar den ni hittar den. Kommer inte ge adressen till någon. Det känns otroligt tråkigt då jag älskar att blogga i denna blogg.

Kommentarer
Postat av: Tina

Näe, va trist!! :( Skit i dom, det är din blogg och om de tar åt sig så är det deras problem! Du kan inte ta ansvar för andras känslor för det är deras, det enda du kan ta ansvar för är dina egna. Kram

2011-02-08 @ 11:12:50
URL: http://www.tinasmelodi.blogspot.com
Postat av: Anonym

Usch vad tråkigt. Om du ska blogga på din andra blogg, vill jag gärna ha adressen. Du kan i såfall skicka den på fb .

gillar ju å läsa din blogg :) Hoppas du får tillbaka blogglusten

2011-02-08 @ 11:31:26
Postat av: Lene

Tycker att det är tråkigt om du ska sluta blogga. Gillar att läsa din blogg. =)

Kram från mig

2011-02-08 @ 11:44:42
Postat av: Anna

Håller med Tina fullt ut! Det är ju som du skriver den som tar åt sig gör det... Om man nu känner sig träffad på något sätt är det väldigt enkelt att bara fråga rakt ut istället för att ta åt sig och gå runt o va sur! :)

2011-02-08 @ 11:52:48
URL: http://annisen2.blogg.se/
Postat av: Jessica

Åh nej mitt vardagsnöje försvinner. Du är ju den enda som bloggar ofta! Kan du inte skicka din andra blogg på facebook gumman?

Puss och kram din roomie <3

2011-02-08 @ 13:56:55
Postat av: My

Hej kul du skrev =) Hoppas också allt går snabbt. Hur lång tid tog allt ert från intervjun? Och vilket år var de? Vissa går de as snabbt för fattar inte hur de lyckas. Tar de lång tid innan man får handläggare? Kram

2011-02-08 @ 14:01:11
Postat av: My

Tack då vet jag ungefär =)

Ni sökte i Ankara va? Eftersom du skrev ni skickade in. Jag hoppas verkligen inte han behöver vänta över en månad för att få intervju de är de som tar sån tid. Bra att man får handläggare som har semester?! de är inte kloka där!!

2011-02-08 @ 14:19:19
Postat av: Linda

Men vad tråkigt! Jag som gillar din blogg så himla mycket! Jag vet hur det är med människor som lägger negativ energi åt en när man bloggar. Jag sslutade att blogga för nåt år sen pga det innan jag började igen. Hoppas du ändrar dej!

Kramar

2011-02-08 @ 14:20:45
URL: http://excusememiss.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag tycker som alla de andra.. Att det är jättetråkigt att du ska lägga ner din blogg.. Vi pratar ju aldrig mer men genom bloggarna följer vi iaf varandras liv.. Jag hoppas att det bara är en liten svacka och att du snart får motivation att skriva igen..



Kramar

2011-02-08 @ 15:52:04
URL: http://maxedius.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Kan du inte lösenordsskydda den här då? :) Vill fortsätta läsa ju, annars får vi fan ha daglig kontakt på internet!!! Det borde vi ha i alla fall.. :(



<3

2011-02-08 @ 20:52:56
URL: http://melvan.blogg.se/
Postat av: Sofie

Neeeeej!!! Men din är ju nästan den enda jag följer just nu =( Tråkigt tråkigt....hoppas du får lusten tillbaka snart...Kram

2011-02-08 @ 21:06:17
Postat av: Malin

Nej men gud vad trist!! :-( har ju nyss börjat läsa din blogg och tycker den är himla mysig. Vore kul att få läsa din andra blogg, men jag förstår om du vill hålla den hemlig.

Kram

2011-02-08 @ 21:16:09
URL: http://maaalish.blogg.se/
Postat av: Therese

neeej sluta inte blogga :(

din blogg är ju så mysiiiig

kramar

2011-02-08 @ 21:25:06
URL: http://therese362.blogg.se/turkisklifestyle
Postat av: Anna

Synd att det alltid ska finnas idioter som ska missförstå det man skriver.

Hoppas det lugnar ner sig och att du får fortsätta att skriva ostört på den här bloggen!



Kram

2011-02-08 @ 22:58:42
URL: http://annfor.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0