V.14

Går in i V.14 i dag och det sägs att det nu är mindre risk för missfall! Vill så gärna se lilla skatt igen efter dessa veckor och se att det verkligen slår ett litet hjärta. Men får vänta några veckor till. Borde ju slå ett litet hjärta då jag mår som jag mår.
Jag hoppades så på att när jag gick in i V.12 skulle det vända. Att jag skulle kunna njuta av allt. Men nej då. Nu är jag i V.14 och jag mår fortfarande inte ok!
Det börjar bli så tröttsamt.
Jag mår ok när jag går upp. Sen EFTER frukost kommer det smygandes! Hallå ska man inte må bra när man har ätit?
Sen går det i vågor hela dagen! Ibland mår jag ok ibland kommer illamåendet. Har försökt med så himla mycket!
Loka citron - ja det funkar faktiskt en del! Har aldrig druckit så mycket loka!
Marie kex - ja det funka lite det med. Men börjar tröttna på det.
Sura godisar . nja inget för mig!
Äpplen - ja det funkar lite det också!
Piggelin - ja det funkar för stunden i alla fall!
Prostafen - det gör att jag blir mer trött och häning så det vill jag inte ta!
Sova - ja då slipper jag känna hur jag mår i alla fall!


Kan säga att jag beundrar alla som blir gravida igen efter att ha mått så här. Jag vet i tusan om jag någonsin vågar att bli gravid igen. Jag har inte mått BRA en ända hel dag på 7-8 veckor nu! Det börjar bli tröttsamt. Och nästa vecka börja skolan på riktigt och jag vet inte alls hur jag ska klara av detta!
Jag kanske borde ringa till läkaren och fråga efter bättre piller. Men jag är inte säker på om dom skriver ut några då jag inte spyr. Och det är jag väldigt tacksam för att jag inte gör i alla fall!

Men jag är ledsen mina vänner att jag varit så frånvarande dom sista veckorna. Men jag har inte orkat! Tröttheten den kommer och gå den också hela tiden! Gör ju in i den andre trimesten och hoppas att det snart vänder som det står om hela tiden att det kommer dessa spökveckor!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0