NU

Nä nu får det gå över. Hade 2 dagar som var kanon mådde inte illas alls. Men dom 2 sista dagarna har set varit hemskt! I går var ingen rolig dag. Och jag börjar få ligg sår då jag mer eller mindre loger i sängen hela dagen. Jaja slut klagat nu! I dag gick jag upp och spran från lägenheten. Känns som att det blir värst i den. Sitter nu på balkongen hos mamma och pappa där det i skuggan och njuter tillsammans med mosters älskling som ligger och sover så gott i vagnen. Och det får mig att tänka att det kommer ju vara så värt det när jag själv sitter med min skatt! I dag började M på ett till jobb. Snabba puckar här. Han skrev på kontraktet i går och började i dag. En hel tids tjänst på ett bemaningsföretag. Känns bra. Tycker dock lite synd om han att han kommer få jobba alla dagar utan söndag nu i nästan 2 månader. Sen hoppas vi på att han bara kan jobba på bemaninibgsföretaget i stället. Men go lön han kommer få. Passar perfekt nu till bebisen och allt! Hoppas ni har en fin dag allihop!

Kommentarer
Postat av: Anna

Gud vad sköbnt att det äntligen ordnar upp sig för er!!:D blir så glad!!:)

Och angående att han jobbar 6dar i veckan nu kanske inte tar kål på honom ändå med tanke på turktiderna han jobbat;) eller har han trillat in i vårat slappa svenne liv totalt?:p



Minnen de väcktes när du sa att du satt på dina föräldrars ballkong!! Ohh saknar dig! <3

2011-08-04 @ 14:38:58
URL: http://annisen2.blogg.se/
Postat av: Anonym

Om båda jobbar kanske han inte behöver ha två jobb?

2011-08-04 @ 19:43:16
Postat av: Anna

Har du testat postafen? Dom hjälper mot illamåendet men man kan bli trött av dom.

Finns även seaband på apoteket mot illamående.

2011-08-04 @ 20:23:44
Postat av: Fredrika

Världen är sååååå liten. Satt vid frukosten idag och pratade med min bästa vän om att jag och H borde nog flytta till Jkpg senare, för där finns nog mer jobbchanser och föer turkar osv. för att Hasan ska få lite mer vänner.

Då säger hon jag anställde en jättetrevlig kille i veckan, han är turk, dom kanske kan träffas.

Jasså sa jag, och så kom det fram att det var DIN M ju, hihi... komiskt :) Hoppas han kommer trivas på nya jobbet :) Och hoppas du mår bättre snart, vet hur jobbigt det är med det där illamåendet när inget hjälper.. be om att få testa lergigan comp, eller stolpiller i värsta fall, stolpiller blev min vändpunkt :)

2011-08-06 @ 13:34:23
URL: http://eddegirl.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0