Mitt underbara halmstad

Så var det dags för sista helgen i Halmstad för i år. 4 helger var jag där sammanlagt. Och jag älskade varenda sekund. Att få komma dit och njuta av precis allt. Jag älskar att vara där. Det är som att stänga av det mesta och bara vara.
Åkte dit i Onsdag! Visste att jag skulle sakna min älskling 4 dagar i från honom. Men jag var tvungen att åka ner. Jag vet att är jag hemma så blir det inget plugg. Och jag måste göra Etik provet på torsdag. Så jag lyckades faktiskt plugga en del där nere. Plus att det vara sista chansen. Nu i helgen åker mamma och pappa ner med vänner på kräftskiva och helgen efter är sista helgen då stänger dom igen villa vagnen för den här sommaren. Och då vill jag inte följa med! Hihi
Kom dit på onsdags kvällen. Njut av grillad mat och somnade tidigt. Vi har gått och lagt oss vid 10 nästan varje kväll! Så skönt! På torsdagen åkte vi en snabbis till Ica Maxi handlade lite sedan hem. Jag och mamma somnade på eftermiddagen och vakande upp 3 timmar senare. Sen var det bara mys i soffan och sedan dags att sova igen. På fredagen så åkte vi in till stan en stund och kollade lite. Med hade ju inga pengar så köpte inget. Sen åkte vi till Sia fabriken och köpte en massa glass.
På lördagen så var vi bara hemma och tog det lugnt. Haft en kanon bra helg. Med mamma och pappa. Det är så mysigt att umgås med dom. Dom har även hjälpt mig med att plugga lite också! Så nu ska jag bara öva fram till på torsdag!
I går kom jag hem! Pussade på älsklingen som jag hade saknat en massa. Och som hade städat så fint här hemma. Sen duschade jag och sedan åkte jag igen! Skulle på plastburks party hos en släkting. Var mysigt och trevligt att träffa en del av släkten.
När jag väl kom hem var det raka vägen ner i M armar där låg jag resten av kvällen!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0