OTH

Finns det någon bättre serie en denna serie? Nej jag tror inte så.. Äntligen har den satts i gång igen. Jag älskar den. SÅ glad att det är ny säsong. Men känns som den kommer spåra ut en del i år.


Pratade med mamma och pappa innan. åå vad det är skönt att ha dem som föräldrar. Att ha mamma som känner mig och vet hur jag mår.. Älskar dig massor!

Lite uttråkad nu. Vart i denna lägenhet för länge nu. Tina ville ut och äta i dag men kan verkligen inte. Kristina ville träffas men kan inte. Mustafas vän ville träffas men kan inte.. Vad kan jag ju ligga i min säng.. JIPPI! Men har i alla fall vilat ordentligt..

Nu ska jag kolla på en film och hoppas på att Mustafa kommer snart och underhåller mig.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

sitter å kollar gamla avsnitt nu ;) loooove it!

2010-09-15 @ 19:48:49
URL: http://melvan.blogg.se/
Postat av: Josefıne

Stort Grattıs tıll er bada!! :) Jag laser garna vıdare dın blogg om jag far :)

2010-09-15 @ 19:52:04

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0